poniedziałek, 18 sierpnia 2014

Jak pozbyć się przebarwień - maseczka z białka jajka i jogurtu naturalnego

To jest notka która zapisałam w szablonach, nie mam ostatnio czasu na blogowanie, mam nadzieje ze znajdę go więcej w najbliższym czasie, przepraszam.


Kolejny już post o przebarwieniach, bliznach, które trapią nie tylko mnie ale i na pewno dużą cześć z was. Maseczka banalna, tania i skuteczna? To właśnie taka. Maseczka z białka jajka ma charakter silnie wybielający, każdy kto lubi bladą cerę ją pokocha, tak jak ja. Robię ją około 2-3 razy w tygodniu, czasem rzadziej. Jak mam czas.
Jak ją przygotować?
Białko jajka mieszamy z trzema łyżkami jogurtu naturalnego, dodajemy do tego kilka kropel soku z cytryny. Aby powstała gęsta papka dodajemy do tego mąkę ziemniaczaną. Gotową papkę nakładamy na 20 minut na twarz, zmywamy ciepłą wodą.
 
Efekt kilku zastosowań jest fenomenalny!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz